Wydawnictwo Akademickie ŻAK
Piątek, 22 września 2017 r.     Imieniny obchodzą: Tomasz, Maurycy, Joachim, Milana
Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych.

Dudel Barbara

Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych. Studium teoretyczno-empiryczne

isbn: 978-83-65231-00-0

wydanie I

Warszawa  2015 rok

ilość stron: 417,    format B-5,    oprawa miękka

druk czarno-biały

dziedzina: b/d


stawka vat: 5 %


cena netto: 55.00 zł    cena brutto: 57,75   

opis:
  Praca dotyka bardzo ważnej kwestii w edukacji dziecka – kształtowania kompetencji emancypacyjnych i to od najmłodszych lat, autorka podjęła się tego nowatorskiego zadania wśród uczniów wczesnej edukacji, na przykładzie zajęć matematycznych. Jak twierdzi autorka: „Żadne ze gromadzonych w dzieciństwie doświadczeń nie pozostaje bez wpływu na rozwój człowieka. W edukacji człowieka, od jej początku, powinno się uwzględniać to wszystko, co pozwoli obudzić w dziecku dorosłe poczucie odpowiedzialności i gotowości, przygotować je do dorosłego życia”. Praca porusza nowe, dotychczas nierozpowszechniane wątki. Dlatego jest warta polecenia nauczycielom wczesnej edukacji oraz studentom przygotowującym się do wykonywania zawodu nauczyciela.